دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

دلاور گتوندی قهرمان جهان شد

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

تبریک ویژه به امین میرزازاده از طرف دبیرستان احمدی روشن شهرستان گتوند؛
میرزازاده در دور اول با قرعه استراحت، دور دوم 8 بر 0 نماینده بلاروس ، دور سوم 8 بر 0 نماینده بلغارستان ، در نیمه نهایی 3 بر 0 نماینده لهستان و در فینال 2 بر 0 نماینده مجارستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

     به نقل از فدراسیون کشتی ایران امین میرزازاده دانش آموز کلاس سوم تجربی دبیرستان آیت اله طالقانی شهرستان گتوند ، به مقام     قهرمانی   مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان در کشور بوسنی دست یافت.

در وزن 100 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر آرتسیک شومسیکی از بلاروس را مغلوب کرد، میرزازاده در کشتی بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل والری ایوانف از بلغارستان با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل پاتریک کامینسکی از لهستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار فینال مقابل روبرت ارسیک از مجارستان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در پایان روز نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، تیم ایران با کسب دومدال طلا و یک عنوان پنجمی ، با کسب 29 امتیاز صدرنشین شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان از دیروز و با برگزاری پنج وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی در شهر سارایوو کشور بوسنی و هرزگوین در حال برگزاری است.

پس از پایان رقابت های روز نخست تیم ایران با کسب دو مدال طلای امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده در اوزان 58 و 100 کیلوگرم و یک مقام پنجمی و یک مقام هشتمی توسط مهدی محسنی نژاد و محمدرضا مختاری در اوزان 50 و 54 کیلوگرم و کسب 29 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های ارمنستان و روسیه با 24 امتیاز پس از ایران قرار دارند.

رده بندی انفرادی:

100کیلوگرم: 1- امین میرزازاده (ایران) 2- روبرت ایرسیک (مجارستان)

3-پاتریک کامینسکی (لهستان) و انتون ساونکون (قزاقستان)

 -5  ولاری ایوانوف (بلغارستان) و اولیگ اخانوف (روسیه)

رده بندی تیمی:

۱- ایران ۲۹ امتیاز ۲- ارمنستان ۲۴ امتیاز ۳- روسیه ۲۴ امتیاز ۴- ترکیه ۲۲ امتیاز ۵- گرجستان ۲۰ امتیاز ۶-اوکراین ۲۰ امتیاز ۷- بلاروس ۱۸ امتیاز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
جوادی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی