دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

دبیرستان ماندگار البرز تهران

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ
کسانی ماندگار میشن که تلاش کردن.کارهایی ماندگار شده که به پاش سختی کشیده شده و با هدف و برنامه ریزی پیش رفته. از جمله دبیرستان ماندگار البرز تهران که به جرات یکی از برترین و شاید اولین دبیرستان تاپ کشورمون باشه. بد نیست یه بیوگرافی مختصر ازش بخونید. توصیه ام به شما اینه که حتما تو اینترنت درباره اش سرچ کنید چون خیلی مختصر اوردم.
دبیرستان البرز یا دبیرستان ماندگار البرز (پیشتر: کالج آمریکایی‌ها، کالج البرز)، یکی از مراکز آموزشی معتبر و قدیمی شهر تهران است. این دبیرستان که از نخستین نمادهای آموزشی در ایران است در شمال‌غربی چهارراه کالج، کوچه البرز قرار دارد. دبیرستان البرز بعد از دارالفنون به عنوان یکی از نهادهای آموزشی پرافتخار مطرح است. این دبیرستان به خاطر نمای رشته کوه البرز در پس آن، البرز نام گرفته است.دبیرستان البرز به دلیل قدمت تاریخی و سوابق درخشان علمی، آموزشی و فرهنگی در شانزده اسفند سال ۱۳۸۵ توسط شورای عالی آموزش و پرورش جزو مدارس ماندگار ایران شناخته شد. در حال حاضر این دبیرستان از طریق آزمون ورودی دانش‌آموزان مستعد را پذیرش می‌کند.افراد سرشناس و مطرح زیادی خروجی این دبیرستان بودن از جمله دکتر مصطفی چمران، جمشید مشایخی،،همایون خرم، عادل فردوسی پور و خیلی از نخبه های علمی،فرهنگی و هنری.
آیین ها و مراسم ها و برنامه های آموزشی های جالب این دبیرستان، آن را به یک دبیرستان کاملا ممتاز در سطح کشور تبدیل کرده. دانش آموزان گرامی بد نیست یه سری به سایت این دبیرستان بزنن.
آدرس:http://www.mandegaralborz.sch.ir



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
جوادی پور

نظرات  (۱)

۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۶ علیرضا رهنما
من دوست دارم در مدرسه ی شما درس بخوانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی