دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

شوخی به موقع!!

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ



دریافت
مدت زمان: 13 ثانیه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
جوادی پور

نظرات  (۹)

جالبه
LIKE FOR HASAN
ببخشد من همون منتقد قبلیم
یه انتقاد دیگه داشتم
چرا لیست دانش آموزا رو نمیزنید؟
شاید یکی کار داره نتونه بیاد مدرسه
من تعجب میکنم از این کارتون
آخه هرچی فکر کردم دلیلی برای این کار شما پیدا نکردم.
اگه حال نوشتنشو ندارین بدین خودم مینوسینم کاملا رایگان
مسئولین لطفا رسیدگی کنن
پاسخ:
آقای فتحی دستور بدن حتما.
عکس ها و فیلم های بیشتری بزارید.please
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۴ مسافر همدان
زندش خوب بود ولی خاطرش قشنگتر بود
آره ای کاش محکم هل میداد
های های!
کاش یه کم محکم تر هلش میداد....
پاسخ:
نامرد
عالی بود.عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی