دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

در آستانه ی کنکور؛ برای مادر

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

فردا مصادف است با ولادت حضرت فاطمه (س)  بانوی فداکار و نامگذاری شده است بنام روز زن و روز مادر. این روز را به تمامی مادران گرامی و فداکار تبریک میگوییم. از خداوند میطلبیم عمری در جهت خدمت رسانی و قدردانی بی منت به آنها که شاسته ی بهترین ها هستند.

بعد از یک عمر سختی مداوم و رساندن فرزندی به سنینی در آستانه ی کنکور، عمده ی مادران به لحاظ خصلت های زنانه آرزوی قبولی فرزندشان را در کنکور آنچنان در سر می پرورانند که گاها افتخار آن در نزد دوستان و فامیل تا سالها همراهشان خواهد ماند و به عنوان برگ برنده در رقابت های فامیلی آن را همیشه در دست خواهند داشت. سال گذشته که قبولی های کنکور شهرستان اعلام شد در جمع خانواده پروفایل های فامیل و آشنایان را در شبکه های اجتماعی که چک میکردیم آثار این شادی و غرور پیروزی و شکست ها کاملا در تصاویر شبکه های اجتماعی آنها گویا بود. بسیاری از اوقات پا از یک رقابت فراتر رفته و به عنوان یک کری بین آشنایان به شکل داغ داغ در میگرفت. تبریک های رنگارنگ و استاتوس هایی از سر ذوق و شادی، که نشان از خوشحالی بی حد و حصر آن دسته از مادرانی را داشت که فرزندشان سرود فتح خوانده بود. فردای کنکور را از این لحظه به یاد بیاور که خانواده و بخصوص خوشحالی مادرت را  که سالهاست انتظار چنین روزهایی را کشیده. امیدواریم که همیشه قدر دان مادرانمان باشیم و با قبولی در کنکور سراسری که کوچکترین گام در جهت خوشحال کردن آنهاست این هدیه را نصیب آنها کنیم. پیشاپیش روز مادر را به تمامی مادران فداکار تبریک میگوییم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
جوادی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی