دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

خدا قوت

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ق.ظ

نمونه های احمدی روشن سلام. خدا بهتون قوت بده ایشالا. خیلی وقت بود تو وبلاگ احمدی روشن فقط یه بازدید کننده بودم و پست های بی نظیر آقای جوادی رو با دقت میخوندم و ازشون لذت میبردم ولی الان حیفم اومد یه مطلب ویژه بچه های سوم که امروز آخرین امتحانشون رو دادن نزنم تو وبلاگ.در واقع فقط میخوام از صمیم قلبم ازشون تشکر کنم.دستشون درد نکنه واقعا تلاش کردن واقعا درس خوندن!بعضی وقت ها شرمندشون میشدم بخدا.به خودشون هم گفتم هر معدلی که بدست بیاد من ازشون راضی هستم چون کم نزاشتن خداییش!ایشالا این شور و انگیزه و پشتکار مثال زدنی همینطور تا روز کنکور ادامه داشته باشه ایشالا چن تا رتبه درجه یک تو کنکور.خیلی بهتون امید دارم بچه ها خیلی بخدا خیلی!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷
مجتبی فتحی

نظرات  (۴)

معمولاً چند روز بعد از امتحانات کارنامه کلاس سوم ها رو میدن؟
پاسخ:
یک هفته تا ده روز
دست شما درد نکنه ولی اگه تشویق ها و زمینه سازی های شما نبود شاید اینطور نمیشد!
تلاش دانش آموز یه چیزه ومدیریت مدبرانه آقای فتحی یه چیزه دیگه
فکر نکنم اگه ما توی هر مدرسه دیگه ای هم بودیم چنین نتایجی میگرفتیم
ممنون آقای فتحی ممنون!
سکارنامه سال سوم و پیش دانشگاهی رو میدید؟؟؟؟
پاسخ:
معلوم نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی