دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

لایک

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

لایک سال، برای آقای فتحی که با راه اندازی پایگاه مطالعه پیشرفت قابل ملاحظه در نمره ی امتحانات نهایی ایجاد کرد.(عکس ویرایش شده)

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۱۹
جوادی پور

نظرات  (۸)

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۸ متقاضی پزشکی
یبار آقای فتحی سر کلاسمون گفت ما ماحصل عمرش هستیم.خداییش سنگ تموم گذاشته برام خدا کنه سال آخری جواب زحماتشو بدیم خدا کنه لیاقت یه مدیر درجه یک مث ایشون رو داشته باشیم.لایک لایک
بله کار خیلی خوبی بود ولییییی اینکه من رو از عکس حذف کنید اصلا خوب نبود (اون که پشت آقای فتحی است من هستم)
چرا بچه ها رو تار کردید؟
پاسخ:
کاملا تصادفی بود که حذف شدی. جلوه ی عکس بود
مگه میشه کارای آقای فتحی بدون نتیجه عالی باشه
وجدانن بالا آقای فتحی نی
دوست داشتن. (فارسی همون لایک!)
به قول آقای جوادی فارسی را پاس داریم!
پاسخ:
👏
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike,it`s awesome
Big LIIIIIIKE!
لایک لایک بخدا من عاشقش هستم
👍👍👍👍👍💔لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی