دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

برنامه هفتگی دبیرستان (نقد و آنالیز نمائید)

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
جوادی پور

نظرات  (۵۲)

سوم انسانی روانشناسی توی برنامه نیستا!!!!!!!!!!!!!
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۰ محسن چاوشی
چرا درست جواب آدم رو نمیدید؟؟؟؟؟
یعنی چی نه تکذیب،نه تایید؟؟؟؟؟؟
بالاخره یه خبر یا درسته یا غلط.
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۱۶ دهم تجربی
در جواب اقای غلط گیر

چاپ کتاب تفکر و سواد رسانه ای لغو شد...
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۳:۵۱ محسن چاوشی
سلام
شنیدم به خاطر نظرات تاثیرگزار بنده آقای قربانی گسسته رو در کنار تحلیلی بر عهده گرفتن. (لطفا تایید یا تکذیب کنید)

چرا بقه نظراتم رو تایید نمیکنید؟
پاسخ:
نه تایید میکنیم نه تکذیب.
سلام اقای جوادی میگم ما ک کتاب تفکر رسانه ای نداریم تو کتاب ها ب ما ندادن
پاسخ:
آنچه که من توی واحدهای درسی کلاس دهم دیدم حاکی از این بود که این کتاب هم جزو دروس هست. حتی دانلودش هم کردم.شاید با شروع سال تحصیلی بهتون تحویل بدن. و یا فکر کنم مختص دهم انسانی باشه.
شنبه خیلی سنگین نیست؟
دو زنگ زیست
برای پیش ها کلا تربیت بدنی نذاشتین؟؟
پاسخ:
کلا پیش تربیت بدنی نداره
لابد ازم پرسیدن که این تویی یا نه که منم گفتم نه من نیستم
الکی نمیام بگم صاحب این نظر من نیستم
ولی من خیلی از نظرات شخصی که با اسم محسن چاوشی نظر داد خوشم اومد خوشحال میشم بدونم کیه اگه شمارمو داره و دلش خواست بگه
در جواب آقای نقطه:توی کلاس و بیرون کلاس اکثر بچه ها منو چاوشی صدا میزنن
با این نظر آخر محسن چاوشی خیلی حال کردم عالیییییییییییییییی بود
من کم آوردم
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۶ تبعیض،اونم از نوع کلاسی!!!!!!
اینجانب آقای x هستم یه معتاد،ببخشید،یه چهارم تجربی
الان سه ماهه که پاکم،چیزه،یعنی سه ماهه اعتراض نکردم.ولی دیگه نمیتونم چیزی نگم.
واسه دبیر زبان "ما" اعتراض کردیم،دبیر "چهارم ریاضی" عوض شد،چرا؟مخصوصا امسال که دو زنگ در هفته زبان داریم اقای نصیری رو میخوایم....
حالا این هیچی،میگیم برنامه راه نمیداد،وقت دبیر خالی نبود و هزار و یه "بهونه" دیگه
ولی انصافا از هر طرف حساب میکنم واسه زبان فارسی دیگه باید آقای فتاحی رو به ما میدادین.
البته دکتر موسی زاده هم دبیر بسیار خوبیه،ولی ما با آقای فتاحی راحت تریم
تبعیض تا کجاااااا؟؟؟؟؟؟؟
س.دهم تجربی تو یه روز دوزنگ زیست زیاده.اینطوری خیلی سخت میشه. اونوقت زیست هم یکی از درس های مهم تجربی
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۱ چهارم ریاضی
سلام ،برنامه ی ما(چهارم ریاضی)برنامه ی خوبیه فقط ی خواهش اونم اینکه روزای شمبه و دو شمبه ک فیزیکو گذاشتین زنگ آخر اگه میشه جاشو با درسای عمومی و سبک تره زنگ های قبلش عوض کنین آخه اول روز ک انرژیمون بیشتره صرف درسای کم اهمیت تر و اسون تر میشه و زنگ آخر ک موقع خستگیمونه باید فیزیک بخونیم اونم فیزیک پیش (یااا خدا 21 تست ازش میادددددد) ،اگه روز شمبه جاشو با زبان خارجی و روزه دوشمبه جاشو با زبان فارسی عوض کنین عااااااااالی میشه،مرسی
آقای فتحی
ما دوسال با آقای نصیری زبان خوندیم
با شیوه تدریسش آشنایی داریم
برنامه ی شنبه خیلی سنگینه آقای فتحی ... اگه میشه عربی رو بزارین 1 شنبه بجا پرورشی...!!!
(دل من) میخواهد که آقای قربانی با (شیدایی) تمام و بدون (شرمساری) به کلاس (جنگ زده) چهارم ریاضی (متصل) شوند و گسسته را بر عهده بگیرند
پ استان شناسی خوزستان چی میشه؟؟؟

شنبه دو زنگ زیست!!!
می پوکیم
چرا به خودت شک داری؟
تو را چه به چاوشی؟
توی فکر نباش،ما اصلاً یادمون نمیاد تو طرفدار چاوشی هستی.
خیالت راحت شد؟ B-)
سلام
نمیشه عربی ماروبا دهم تجربی جابجا کنید
یعنی بره جای پرورشی
اگه بشه عالی میشه
سلام
آقای فتحی اون زیست نباید پنج شنبه باشه آخه پنج شنبه ها معمولا تعطیلی زیاده
این محسن چاوشی من نبودم
مثل اینکه طرفدار های چاوشی که در حد من طرفدارش باشن زیادن
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۳۷ آلیس در سرزمین عجایب
یه سری درس ها هستن که باید درکلاس بحث بشه مثه تاریخ /جامعه شناسی/دینی و زندگی /فلسفه
قربانی کجایی؟
دقیقا کجایی؟
کجایی بی گسسته؟بی گسسته کجااااااایی؟
آقای قربانی لطفا گسسته چهارم ریاضی رو نجات بده.
آقای جوادی اگه آقای قربانی این نظر رو ندید لطفا شما به دستشون برسونید.( قبل از این که دیر بشه)
پاسخ:
بله
ما آقای نصیری رو میخایم . لطفاااااا
مطلب اول :نمیدونم آقای پورخسروی از این احمدی روشن چی دیده که همش احمدی روشن رو میگیره و نمیاد طالقانی.
مطلب دوم :راستی یه بنر زده بودین توی مدرسه که قرار بود عکس بچه هایی که دانشگاه بزرگ قبول میشن رو بزنین توش، همش باید خالی بمونه تا سال دیگه انشاءالله.
مطلب سوم :ما اگه مدرسمون یه وبلاگ داشت و اینقد به بچه ها روحیه میدادن و...همه قبول میشدن پزشکی.
خلاصه میخام اینو بگم که ای آقای پورخسروی اگه به امید این رفتی اونجا که دانش آموزاش زرنگ ترن واقعا معلومه که اینطور نیست. اینا رو گفتم که به "نمونه دولتی "بودن مدرستون فیس نکنین.
مطمئن هستم نظرمو نمایش نمیدین.
اوفییییش خالی شدم
چرا نظرات من تایید نمیشه؟؟؟
پاسخ:
باید آقای فتحی چک کنه بعد
خدا وکیلی این کیه با اسم من نظر میزاره؟
آقای فتحی
پنج شنبه روز آخر هفته باید سبک باشه نه اینجوری
برنامه یکشنبه چهارم ریاضی خیلی سنگینه،درحالی که شنبه خیلی آسونتره؛لطفا رسیدگی کنید.
قربانی کجایی؟؟؟؟؟
دقیقا کجایی؟؟؟؟؟
کجایی بی گسسته؟؟؟؟؟
دقیقا کجایی؟؟؟؟؟
چرا رضایی؟
چرا جوادی زمین؟
چرا اکبری؟
چرا کریمی؟
چرا نوری پور؟
چرا؟
چرا؟
چرا؟
آقای فتحی"یه چیزی بگو"
پاسخ:
فعلا نظرات رو نخونده.  صبور باشید.
چرا آقای قربانی گسسته رو نگرفته؟؟؟

مگه مشکلی با گسسته داره؟؟؟
نمیشه برای سوم انسانی دبیر جغرافی اقای رضایی باشه؟؟؟؟؟؟؟
ببخشیدا ولی هرچی میگردم اسمی از منطق برا سوم انسانی نیست
پاسخ:
فلسفه‌ و منطق یکی هستن
سال سوم انسانی روانشناسی جا ندادین
دبیر امادگی ورزش کیه
پاسخ:
دفاعی خودم,ورزش آقای جوادی
سال سوم انسانی روانشناسی جا ندادین
نمیشه زبان خارجه سوم تجربی رو عوض کنید ؟؟؟ . لطفا اقای نصیری رو بزارید
کلاس دهم یه کتاب به عنوان استان شناسی خوزستان هم داره
پ اون چی؟؟؟
پاسخ:
با عنوان جغرافیا داخل برنامه لحاظ شده
لطفا گسسته بدین به آقای قربانی
چرا پنجشنبه انقد سنگینه ؟
س.جریان آقای اسمعیلی چیه واقعا اسمعیلیه یا اسماعیلیه؟
پاسخ:
فرقی نداره
لطفا هرچه سریعتر جوابمو بدین
منتظرم
اقا لطفا فلسفه رو بدین اقای اسماعیلی چون انتقاد پذیره و بهتره توضیح میده /پلیز/پلیز/پلیز
سلام
آقای فتحی اگه جای ورزش و زمین رو عوض کنی عالی میشه.
پاسخ:
همین کار رو انجام میدیم احتمالا
چی؟رضایی؟تاریخ؟چرا؟من که ترک تحصیل میکنم
1.شیمی و زیست شنبه نباید پشت هم باشه
2.ورزش زنگ اول!!!فیزیک زنگ آخر!!!بعد ورزش و تاریخ دیگه کسی نای درس خوندن نداره لطفا ورزش رو برا سوما بزارید زنگ آخر
3.زیست شنبه و پنج شنبه کاملا اشتباهه آخه فاصلش خیلیه(پارسال هم همین بلا سرمون اومد دیگه امسال نباید اینجوری بشه)
4.پرورشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی میخاد همینجوری بمونه؟
دو روز اخر هفته ک نوشتین کلاس تست و کنکوری اینا باید بیایم مدرسه ؟
پاسخ:
خیر
گسسته رو آقای قربانی نمی گیره؟؟؟؟
پاسخ:
فعلا قطعی نشده
چهارم ها امسال تو هفته تعطیلی ندارن ؟؟؟
پاسخ:
سه روز آخر هفته
آقای فتحی دیگه والا مسخره شده این چهار ساله آقای کریمی معلم زبان ماست ما این معلم رو نمیخایم آقای نصیری باید بیاد...مگه چ گناهی کردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی