دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

فایل آموزشی و آیین نامه مسابقات سازه ماکارونی

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ

دریافت
حجم: 7.35 مگابایت

آیین نامه 

دریافت
حجم: 8.71 مگابایت

مراحل ساخت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۰
مجتبی فتحی

نظرات  (۲۱)

اولا آقای فتحی اگر خی یه پیامی تایید کنی کامل تایید کو پیامه ناقص مکو دوما بهنام دیه کیه....از سر جمله بندیم خو معلومه کییم
پاسخ:
جوادی تاییدش کرد و عین نظر رو کامل تایید کردم. جواب هم از جوادی بود.
هی چه وضیه مردیم بی پستی
لدفا اگح اکصی عظ مصابقاط امروض گرفطین بظنین طوی وبلاگ.
سلام.اغای جوادی فلش مو راس ن اوی؟
پاسخ:
صبر
۱۵ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۳۹ همین الان یهویی
فقط خوم😎😎😎
آغا د بسه همس هی پرین و یی دیه هی موقع ای کارا نی ...اگر قراره ایطور پیش ره مجبورم>....و اسا که دونین هیچ پست و مطلبی در کار نی هنقرو سر مزنین به وبلاگ که عصبانی بووین...پیش ها برن سی کنکور بخونن دهم ها هم به فکر بعدن سو بوون سوم ها هم که امتحانات نوبت دوم دارن دیه هیچ مشکلی هم پیش نیا اگر هم خین و ای مسخره بازی هاتو ادامه دین هی اگین تقصیر کیه مجبورم خوم وارد میدان بووم و در او صورت نشان میدهم که مرد میدان کارزارم و آنجاست که می گویند بوی کباب صدای سکه هاست
پاسخ:
قسمت آخر جالب بود و مجبورم کرد که حدس بزنم بهنام هستی!!
سلام . برنامه جام فوتبال رو نمی زنید؟
د بیم آی جوادی ممدم عذر خواهی کرد د بیو و پست بنه
مم بانظرA.R.Tموافقم کاملا حق با نویسنده(اغای جوادی)
اقای جوادی بنه چی کنی وری بیو جر چهارمو با دهم تجربینه بستیه وری بیوخخخخخ
من خودم کلاس دهم هستم و از کلاسهای چهارم میخوام که کلی نگری نکنند و همه ی دهم هارو به یه شکل نبینند .
به نظر من توی این موضوع که بین آقای نویسنده وبلاگ و برخی از بچه های دهم.ت پیش اومده ، حق کاملا با آقای نویسنده وبلاگ بوده و من به شخصه از ایشون حمایت میکنم
پ.ن : الان ممکنه یه سری از دهم ها بیان و به من بگن خود شیرین و پاچه خوار و جاسوس و... ولی این صفت ها بهتر از بی احترامی به بزرگتر ها و کسانیه که برات زحمت میکشن پس بجای قدرتنمایی الکی ، شعور داشته باشیم !!!
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۱۳ هرکی.هرچی.هرکجا!!!!
فکر کنم بیشترین مخاطب وبلاگ پیش دانشگاهی ها هستن.
ولی منم با نظرشون موافقم
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۰۲:۳۴ پیش دانشگاهی3
آقای" . "توی این چهار سال که ما بودیم، اجازه ندادیم خستگی سراغ نویسنده وبلاگ بیاد
با نظر خوب و تشویق و بعضا انتقاد سازنده
نه اینکه نقص ها رو بزرگ جلوه بدیم و از ارزش کار کم کنیم
تشویق بلد نیستین لطفا تحقیر هم نکنین
اونی که باعث شد که وبلاگ به یه مخروبه شبیه بشه شما و امثال شما هستین
وبلاگ تعطیل شد ولی هنوز یاد نگرفتین مودبانه درخواست ادامه کار وبلاگ رو بدین،فقط بلدین توهین کنین
"رفتار شما مسخره و بچه گانه س"نه نویسنده ی وبلاگ،حداقل حرمت معلمتون رو داشته باشین و صفات خودتون رو به ایشون نسبت ندین.
براتون متأسفم...
آره مسخره ماییم که چند روزه تو وبلاگ مثل دیوونه ها میگردیم ولی
هیچ مطلب و پستی نیست.والا دیگه عصبانی شدیم
پیش دانشگاهی ها شما هم درستون رو بخونید...
اغا 46789پ جدول جام فوتبال چیشددددد
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۳۸ پیش دانشگاهی۲
با این ۲نظر آخری خیلی موافقم(هه)(پیش دانشگاهی)
اقای مسخره . مسخره شمایید با این طرز نظر دادنتون . مسخره شمایید ک اینطور نظراتتون باعث شد این وبلاگ دیه از فعالیت دست بکشه .
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۴۷ پیش دانشگاهی در جواب مسخره
به نظر من ما چن ساله وبلاگ خوبی داریم که تازه واردها به مدرسه!!!! خرابش کردن با مسخره بازیاشون
جام چه آوی
مسخره ترین وبلاگ که دیدم
چ وضعیه ن مطلبی ن چیزی میزارین
فک کردم قهر کردن برا بچه هاس
حالا فهمیدم اینجوری نیست
پست نمیزاری حداقل نظرات رو تایید کن اینهمه نظر ارسال کردم. بی پستی وضع مسخرهیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی