دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

مسابقه ی ورزش امدادی در زنگ های تفریح

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۸ ب.ظ

به درخواست جمعی از بچه ها برا تنوع توی زنگ های تفریح و در هفته ی آینده مسابقه ی ورزشی امدادی طراحی کردیم که زمان بر نیست و توی زنگ های تفریح براحتی قابل انجام هست. به ادامه ی مطلب برید.

نحوه برگزاری مسابقه ی: هر تیم متشکل از 4 نفر میباشد که هر فرد تنها در یک ایستگاه مجاز به رقابت میباشد. مسابقه با سوت داور و شروع زمان سنج و از خط استارت شروع میشود. بجز نفر اول که در خط استارت قرار دارد بقیه نفرات در ایستگاه های خود مستقر میشوند. در ایستگاه 1، نفر اول شروع به دراز و نشست کرده و بعد از 40 دراز و نشست با سرعت دو توپ فوتبال را به ایستگاه فوتبال میرساند و به محض تحویل توپ ها به هم تیمی، نفر دوم با سرعت به سمت نقطه ی ضربه پا به توپ حرکت میکند و به دروازه ی خالی ضربه میزند- دو ضربه-. بعد از ضربه ی دوم با سرعت به سمت دروازه رفته  و دو توپ بسکتبال را از درون دروازه به ایستگاه 3 میرساند. نفر سوم نیز دو پرتاب توپ بسکتبال به حلقه انجام میدهد و بعد از اتمام پرتاب دوم، توپ مدیسنبال را تحویل نفر چهارم در ایستگاه 4 میدهد. نفر چهارم در حالی که توپ مدیسنبال را در دست دارد تا انتهای مسیر تعیین شده با سرعت از خط پایان رد میشود. در پایان زمان و میزان خطاها و گل شدن پرتاب ها امتیاز را تعیین میکند. جدول مسابقات و جدول امتیاز بندی بعد از اعلام آمادگی تیم ها تعیین خواهد شد. همچنین به علت اینکه زمان هر رقابت بسیار کم است، مسابقات در زمان کوتاه در زنگ های تفریح برگزار میشود. برای فهم بهتر توضیحات تصویر زیر را با متن مطابقت دهید. اگه سخت بود با توضیحات حضوری گویا میشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳
جوادی پور

نظرات  (۴)

ولی به نظر من المپیاد بهتره شاید یکم زمان گیر باشه ولی جامع تر و متنوع تره...و نفرات بیششتری می تونن شرکت کنن
آقای جوادی اگر همه هین ترستوم خونم اوییم بی رتبه یک کنکور خو
روز یکشنبه هر دو کلاس چهارم حضور دارن،فک کنم روز خوبی واسه برگزاری مسابقه باشه
لطفا یه روزی بزارین ک پیش ها هم باشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی