دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

در وصف احمدرضا؛ این خط زیبا

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ

اونایی که امروز نمازخونه بودن دیدن که این عکس رو بدون هماهنگی و کاملا تصادفی گرفتم. عکس از برگه ی پاسخنامه هندسه دانش آموز با اخلاق چهارم ریاضی احمدرضا درویش نژاد. خوشخط، بدون خط خوردگی، با ردیف های منظم و شماره گذاری، کاملا خط کشی شده. امروز توی گروه دبیرا به معلمشون گفتم جا داره به همچین دانش آموزایی یه نمره بخاطر خوشخطی و نظم اضاف کنه. احمدرضا ماشاالله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
جوادی پور

نظرات  (۹)

به نظر من خط خوب هیچ ربطی به تسلط نداره چون تو این تصویر خط احمدرضا خوبه ولی جواب هاش خیلی درست نیستن!
#صرفا_جهت_خنده!
دست خط شو با حسن غفاری مقایسه کنید
ضرب خارجی رو اشتباه نوشته! :)))))))))
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۵۹ صرفاجهت اطلاع!
کف کردم واقعا مثل پاسخنامه اصلیه.
البته با دوست عزیزم هم موافقم تسلط زیاد باعثه این اتفاق میشه اما با توجه به وقت کم بعضی امتحانا صرفه ی زمانی نداره اما بازم باعث میشه احتمال خطا در محاسبات کم شه و جواب دقیقتر باشه
به نظرم چینش کلاس ها در سالن امتحانات خیلی بده
و راه تقلبی باز باز است
هر کلاس باید در یک ردیف پشت سر هم باشند نه به صورت افقی کنار هم که فاصله هم زیاد نیست...
اینطور شاید حق اونهایی که زحمت کشیدن هدر بزه..
باسلام اقای جوادی نهایت تشکر و قدردانی رو دارم از شمامعلم گرامی و بزرگوار بابت عکسها و مطالب زیبایی که داخل وبلاگ میگذارید.سپاس
پاسخ:
لطف دارید
البته مرتب نوشتن مستلزم تسلط بر سوالات هست
در غیر این صورت باید اول جواب ها در چک نویس نوشته بشه بعد پاسخنامه
که متأسفانه زمان همچین اجازه ای نمیده...
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۵۸ یه درخواست خیلی مهم
سلام
نحوه برگزاری امتحانات نوبت دوم که برای همه امتحان ها ماسخنامه گذاشتن به نظر من چیز خوبی نیست مثلا من خودم بعضی از سوالات رو یادم میره وارد کنم با اینکه جواب سوالو میدونم ولی .....
پاسخ:
پاسخ رو توی یه پست میگم
س.تا حالا چندتا از نمره ها وارد کارنامه شدن؟اسم درس ها رو هم بگید
پاسخ:
دقیقا نمیدونم ولی پیگیر میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی