دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

رمضان ماه میهمانی خدا و نزول رحمت مبارک

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۱ ب.ظ

پوزش با تاخیر؛ رمضان، ماه نزول رحمت و میهمانی خدا مبارک

توی کانال دبیرستان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان مطلب زدیم اما توی وبلاگ خیر. از همین جا ماه میهمانی خدا رو به همه ی دانش آموزای احمدی روشنی و خوانندگان وبلاگ تبریک میگیم. طاعات و عبادات همگی قبول درگاه حق باشه. انشالله هممون توی این ماه، انسان بهتر شدن رو تمرین کنیم. بارها از دانش آموزای احمدی روشن خواستم حداقل توی مناسبت های مذهبی برا ما مطلب بفرستن اما ظاهرا با اتاق پرورشی میونه ی بهتری دارن تا ما. محمد نوری پور، علی اسدی، ایرج حسینی، عباس زاهدی، امیررضا طالبی و خیلی های دیگه رو از همینجا میگم که بیان کمک. اسمشون رو گفتم تا بگم اگه من کوتاهی کردم اونا هم شریکن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۸
جوادی پور

نظرات  (۴)

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۴ صرفاجهت اطلاع!
میگم پیر نشدی این همه نظر خوندی و مطلب گذاشتی.
خسته نمیشی!!یه استراحتی بکن
یه سوال دارم ازت حداییش تو میگی خواب38ساعته حودتم میدونی که در نمیایی حالا بنظرت اشتباه نکردی که تا حالا نخوندی فک کردی بعد این میخوای چیکار کنی؟ بنظرت این خواب می چسبه؟فکر نکنم.....
آقا بزنین اعتراض کنکور سریع تر برگزار بووه دیه عاجزیم به خدا هی 13ماهه همیطور هی خونیم والا خسته ایم ...گرچه معلوم نی آخر خیم قبول بوویم هم یه نه.....فقط خیم ردس کنیم یه خوب 38 ساعتی ریم
اقای فتحی و اقای جوادی وضع تقلب تو سالن امتحانات افتضاحه....من خودم میشناسم کسیو(ردیف سوم از دیوار سمت حیاط) که جلوی خودم میشینه بدون خوندن میاد و نمرات بالا میگیره...مراقب هم فقط تذکر میده و باعث خنده میشه.این چیزارو ک میبینم انگیزه ای واسه درس خوندن برام نمیمونه
پاسخ:
این حرفهای هوایی و بدون سند و دلیل درست نیستن.حرفی داری انتقادی داری با سند بیا دفتر مطرح کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی