دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

کارنامه دهم؛ به خودت قول بده

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ق.ظ

ساعتی کنار دست آقای احمدی نظاره گر تحویل کارنامه هایتان بودم. تو هم امروز صبح کارنامه ات را گرفتی. نمیدانم خوشحال بودی یا ناراحت. شاید هم بی تفاوت و چندان فرقی نداشت برایت. دوست داشتم بگویمت:

قلم که داری،

کاغذ هم که هست.

بنویس فردا برای من شروع دیگری است. میخواهم از نو شروع کنم.

بنویس خوشحالم که امسال از سال گذشته ام بهتر بودم. میخواهم به خوب بودن عادت کنم.

بنویس خیلی تلاش کردم. نشد. باز هم هم تلاش میکنم. آنقدر تلاش میکنم تا موفق شوم.

بنویس تمام کوتاهی از خود من بود. همه اش بهانه تراشی بود. فردا بی بهانه شروع خواهم کرد.

بنویس از اینکه به این رتبه رسیدم هرگز راضی نخواهم شد. سقف آرزوهایم بلند است.

بنویس ...

اصلا نمیدانم هر چه خودت دوست داشتی بنویس

قلم که دست توست.

هر چه نوشتی بنویس. فقط قول بده از دیروزت بهتر شوی. جوادی پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۱
جوادی پور

نظرات  (۸)

سلام نتیج اعراضات کی میاد؟
سلام آقای جوادی نتایج اعتراظات کی میان؟
پاسخ:
اطلاع میدم
کارنامه های پیش دانشگاهی چی شدن پ؟
عباسی چه ربط وه مو داشت
اگه میشه هرچه زودتر پست های قبلی رو بروز کنین
ممنون از نوشته بالا!
ممنون عالی بود
جالب بود
حمید شعبانی نبی؟
پاسخ:
فرد خاصی مخاطب نیست. مخاطب تمام دانش آموزا هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی