دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

ابوالفضل فرجوند دانش آموزی تکرار ناشدنی

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ق.ظ

بچه های خوب احمدی روشن سلام.چن روزی بود اونقدر استرس کنکور رو داشتم که حتی حوصله چک کردن وبلاگ مدرسه رو هم نداشتم تا دیشب.از عصرش بی قرار بی قرار بودم.حدودای ساعت یازده یکی از دوستام پیام داد نتایج رو زدن. بخدا اونقدر که دیشب استرس داشتم برا کنکور خودم نداشتم. سریع زنگ زدم آقای احمدی و محمودی و شعبانی رفتیم مدرسه چک کنیم.هنوز دم در بودیم موبایلم زنگ زد فرهاد بود.قلبم تپشش تن تر شد.گذاشتم رو بلندگو.فرهاد بود صداش خوشحال بود گفت ۶۰۸ شدم.حسمو نمیتونم توصیف کنم.ممنون فرهاد مبارکت باشه لیاقتشو کامل داشتی.اولین سوالم ابوالفضل چی؟؟منتظر جوابش بودم که خوشحالیم هزار برابر بشه.گفت نمیدونم ظاهرا شماره پروندشو گم کرده.هممون یه لحظه سکوت کردیم. خدا کنه حدسمون درست نباشه.سریع به گوشیش زنگ زدم خاموش بود.نگرانیمون بیشتر شد.به باباش زنگ زدم اونم خاموش بود.با تموم وجود دعا میکردیم با شنیدن یه خبر خوب از ابوالفضل شادیمون چند برابر بشه ولی نشد.تا دیروقت بیدار بودم و منتظر.تا اینکه فرهاد زنگ زد گفت رتبش خوب نشده.تا الانم سرحال نیومدم.ابوالفضل و فرهاد بی نظیرن بخدا. حقشون خیلی بیشتر از اینهاست.ابوالفضل٬میعاد٬احمدرضا٬محمد فتحی٬محمد علیزاده٬دوغلوها...بخاطر اون همه زحمتی که کشیدین ازتون ممنونم.دست همتون درد نکنه.از صمیم قلبم برا همتون تو همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت میکنم.یادتون باشه جاتون تو مدرسه احمدی روشن همیشه خالیه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۱
مجتبی فتحی

نظرات  (۵)

۲۴ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۴۵ آرمین نادری
درود و سلام آقای فتحی و بقیه زحمت کشان کادر مدرسه

واقعا خوشحال شدم برای فرهاد و ابوالفضل
چون واقعا تلاش کردن و به حقشون رسیدن

امسال متاسفانه اونطور ک باید میشد نشد
ولی سال دیگه انشالله با تلاش و کمک خداوند بتونم جبران کنم
و رتبه ای بهتر از فرهاد عزیز بیارم
و پرچم نسل اول احمدی روشنی ها رو بالاتر ببرم

به امید موفقیت همه
یاعلی
پاسخ:
تشکر آرمین جان.ایشالا موفق باشی
سلام
ببخشید اگر بنده بصورت ناخونده مهمان شدم
بنده هم به نوبه خودم موفقیت نمایندگان دبیرستان نمونه احمدی روشن رو تبریک میگم
انشالله شروع خوبی باشه برای خروجی های این مدرسه نمونه
پاسخ:
تشکر از حسن نظر شما
اینطور که شما اینقد غمگین نوشتین باید بگیم ((خیلی بچه های خوبی بودن،خدا رحمتشون کنه))
اشکال نداره خوب سال بعد!
پ رتبه ابوالفضل چن شد ؟؟
بقیه رتبه ها بچه ها رو بزنید لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی