دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

۹۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

 امروز عصر چند و چون امتحان ریاضی رو از آقای قربانی جویا شدم و بعضی از نظرات رو هم براشون گفتم که مثل همیشه با متانت و خوشرویی به صحبت ها و نظرات شما گوش کرد اما این توضیح مختصر رو خدمت دانش آموزای گرامی دهم انسانی ارائه کرد. میگفت: امتحان نه سخت بود و نه آسون. یه امتحان معمولی و استاندارد بود.و بیشتر سوالات رو روز قبل براشون حل کرده بودم. حتی دقیقا عین سوالات رو هم براشون حل کرده بودم.

توضیحات خودم؛ دانش آموزای گرامی دهم انسانی باور کنید درس ریاضی برا همه ی ادوار توی رشته ی انسانی یه درس سخت هست. طی سالهای زیادی که معلم بودم همیشه دانش آموزای رشته ی انسانی از امتحان درس ریاضی گلایه مند بودن. امیدوارم با نمره ی مستمر بخشی از این کاستی جبران بشه. البته آرزوی شخصی من هست که تحققش بسته به من نیست. و امیدوارم دانش آموزا با پایان این بحث و فراموشی این امتحان به امتحان بعدی فکر کنن. 

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۳۰
جوادی پور

پیگیری یک درخواست؛  وضعیت نمره ی درس  ریاضی  کلاس دهم انسانی

تا ساعاتی دیگر وضعیت امتحان درس ریاضی دهم انسانی را از آقای قربانی جویا خواهیم شد و توضیح کلی پیرامون نظرات دانش آموزان را از زبان آقای قربانی درج خواهیم کرد. همراه بمانید 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۵۱
جوادی پور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۳۸
جوادی پور

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۰۷
جوادی پور

دهمی ها بگویید؛ امتحان شیمی سخت بود؟

امروز امتحان درس شیمی برگزار شد و دانش آموزان تا دقایق زیادی بعد از پایان امتحان مشغول نوشتن جواب ها بودن. اینکه امتحان سخت بود یا آسون و یا نرمال بر ما پ.شیده است. جواب این سوال رو توی نظرات شما میگیریم.بازخوردش رو به آقای محمدجانی انتقال میدم. ولی واقعا سخت بود؟

۲۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۰۱
جوادی پور

قابل توجه دانش آموزان سوم نظری و داوطلبان کنکور:

زمان پخش برنامه های تریس زبان فارسی 3 از صدا و سیمای مرکز خوزستان:

یکشنبه 31 اردیبهشت ساعت 20:50

دوشنبه 1 خرداد ساعت 14:30

جمعه 5 خرداد ساعت 14:30

جمعه 5 خرداد بعد از خبر ساعت 17:20

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۵۷
جوادی پور

امتحان دهم و سالن امتحانات؛ با چیدمان جدید چطورید؟

امتحان درس شیمی و درس عربی کلاس های دهم، امروز در حالی شروع شد که ساعت دفتر آقای فتحی که از زمان عقب افتاده بود، بچه ها رو با تاخیر 10 دقیقه ای روانه ی سالن کرد. این چیدمان سالن امتحانات واقعا جالب از آب در اومده. اون اواخرش عین بوفه ی اتوبوس واحد بدجوری شلوغ پلوغه. کلا یه ریسک بزرگه اگه تو چیدمان چند تا هم محلی کنار هم باشن. حالا سریکه ای باشه یا محل بالایی فرقی نداره. کافیه حواست نباشه. به طرفه العینی به شکل شیک و پیک همدیگه رو امداد رسانی میکنن. حالا همه هم ممتاز باشن ولی بعضی هاشون عین هافبک وسط فوتبال علاقه خاصی به توپ پخش کردن دارن که آقای احمدی امروز هافبک وسط ها رو به شدت مصدوم کرد. در هر حال ریسک بزرگیه کنار هم باشن و مراقب رو میخکوب میکنه توی همون نقطه. یکی دو نفرشون هم عین بوفه ی اتوبوس با تیشرت و لباس راحتی و دمپایی و لم داده خیلی ریلکس داشتن مینوشتن. اون اوایل امتحان آقای احمدی چند نفری رو به نوعی روانه ی انفرادی کرد و شعاع سه نفریشون رو با نفراتی از کلاس های متفاوت چید تا حساب کار دست بقیه بیاد. البته اون جلوی سالن هم عین اتوبوس که صندلی های اولش مدام از راننده درخواست آب و موزیک و کولر و ... دارن بچه ها مدام از آقای شعبانی درخواست و سوال داشتن. دهم تجربی ها هم که کلا با سکوت میانه ی خوبی ندارن خیلی دوست داشتن یه همهمه ای بشه تا یه تنوعی باشه براشون. اما اون وسط واقعا غرق و ذوب امتحان شده بودن. محمد حسین و عباس و مهدی و امید و ... کاملا غرق نوشتن بودن. فقط منوچهر هر باری که نگاش میکردی یه لبخند تحویلت میداد که ینی بعله ما هم صمیمی هستیم. جناح چپ ورودی هم با آرایش جدید ی که آقای احمدی بهشون داده بود دیگه آروم گرفته بودن. جناح راست از سمت درب ورودی- که کلا نیازی به مراقب نداشتن هر چند توی قسمت مخفی سالن مستقر بودن. با اینکه شیمی از دروسی هست که زیاد تو سبد علایق من نیست و از سوالات محاسبه ای چیز زیادی در خاطرم نمونده بود ولی با یه پرسش از بچه ها، میگفتن امتحانشون سخت بوده.  25 دقیقه اضاف موندنشون گواهی بود بر این سختی. نگران نباشید سختی آدمو سخت تر میکنه. جوادی پور

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۶
جوادی پور

فوق برنامه شیمی دهم تجربی فردا شنبه ساعت هشت(الزامی) 

فوق برنامه شیمی دهم ریاضی فردا شنبه ساعت ده صبح(الزامی)

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۴۸
مجتبی فتحی

سلام آقای محمدجانی؛ در مورد قالب امتحان شیمی کلاس های دهم یه توضیح مختصر بدی ممنون میشم.

سلام خدمت شما و دانش آموزای گرامی. قالب کلی امتحان به این صورته که 4 نمره مسائل عددی، 2 نمره کامل کردن جملات، 2.5 نمره فرمول نویسی و بقیه نمره هم بیشتر مفاهیم و تعاریف هست.

پ.ن؛ عین پاسخ آقای محمدجانی بود. بعدا به من معترض نشید که امتحان با این توضیحات مغایرت داشت.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۴۱
جوادی پور

کلاس تقویتی عربی دهم انسانی شنبه ساعت نه صبح.حضور الزامی.اطلاع به دوستان لطفا!!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۲۴
مجتبی فتحی