دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

دهم انسانی 95؛ لطفا قهرمان درس هم باشید

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

بهنام نوری پور، مهدی پدرود، محمد بختیاری و ...

به این اسامی و معدل هایشان که نگاه کنیم به وضوح میتوان دریافت که دانش آموز ممتاز، کم ندارند و قطع به یقین بسیاری از نفرات این کلاس با آگاهی و علاقه این رشته را انتخاب کرده اند. ممتازین 19 به بالا و 18 به بالای آنها چیزی شبیه به آمار دهم ریاضی است اما آنچه در مورد این کلاس کمی نگران کننده است، فراوانی تعداد نفرات با معدل زیر 16 است که طبیتا برای یک دانش آموز مدرسه ی نمونه دولتی معدل ایده الی نیست. در بعد رفتاری و اخلاقی حقیر چندان تسلطی بر آنها ندارم اما آنچه در ساعات تدریسم مشاهده نموده ام از بهترین ترین کلاس های دهم میباشند که کمترین تنش بین آنها تا کنون مشاهده شده. کلاس دهم انسانی به نوعی از ورزشی ترین کلاس های دبیرستان احمدی روشن است که بسیاری از رتبه های ورزشی نظیر دو و میدانی و فوتبال در خارج از مدرسه مدیون استعداد ویژه ی آنهاست.این استعداد بالا تا جایی پیش رفته که برای متوقف شدن این کلاس در مسابقات ورزشی در سطح مدرسه یک اتحاد گسترده ی جمعی بین سایر کلاس ها بر ضد آنها شکل گرفت.

جدای از بحث ورزش و پرورشی که در جای خود بسیار نیکو  و ارزشمند میباشد، تمرکز ویژه ی این متن بر روی ارتقاء سطح کیفی این کلاس است. انتظار مدیریت مدرسه این است که به عنوان یک سنت شکنی کلاس دهم انسانی بتواند جایگاه ویژه ای برای خود تعریف کند و وقتی در میان دبیران رشته های تجربی و ریاضی صحبت از دانش آموزان ممتاز است، دبیران تخصصی رشته ی انسانی نیز با افتخار از دانش آموزانشان سخن به میان آورند. مکررا به این کلاس یادآور میشویم فرصت برای جبران هست اما فرصت ها هرگز منتظراقدام ما نمیمانند.جوادی پور/.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۸
جوادی پور

نظرات  (۳)

ممنون ک یادی از دهم انسانی کردید
بعضیاشون با آگاهی رفتن انسانی ولی خیلیاشون برا نخوندن و ساده بودن کار نسبت به ریاضی و تجربی رفتن
(فک نکنم انسانی هم خیلی راحت تر از بقیه باشه)
کوک تو بنه سه محل چندی سر سبزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی