دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دوره ی دوم
دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن گتوند

دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن شهرستان گتوند استان خوزستان

پیام های کوتاه
  • ۲۴ فروردين ۹۴ , ۲۲:۳۶
    حدیث
بایگانی

اعتراض؛ وارد است؟

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۴ ب.ظ

با توجه به اعتراض دانش آموزان به برخی نمرات، دبیران محترم نیز برای بازبینی برگه های امتحان، یک به یک در مدرسه حضور پیدا میکنند تا به بررسی برگه های امتحانی بپردازند. امروز نیز چند دبیری در محل مدرسه حاضر و نمرات خود را تایید و یا اصلاح نمودند. از نکات جالب مشاهدات امروز عدم تغییر بسیاری از نمرات بود. نکته ی جالب دیگر اینکه دانش آموزی که نمره ی 18 کسب کرده و پاسخ دو سوال یک نمره ای را خالی گذاشته بود به نمره ی خود اعتراض داشت. عمده ی دبیران احمدی روشن با نهایت دقت برگه ها را تصحیح میکنند و امید است دانش اموزان در اعتراضات آتی خود این نکته را لحاظ کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۸
جوادی پور

نظرات  (۵)

۲۸ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۷ علیرضا غلامی
همشهریه عزیز(ترکالکی) من اعتراضمو زدم و میدونم اینی ک ذکر شد من نیستم الان خیلیارو ب شک انداخت و من با خودم نبودم و با کل کسایی ک اعتراض زده بودن. کم بشه یا زیاد بشه برامم مهم نیست چون دیگه گذشته رو نمیشه جبران کرد. فقط به فکر ساختن آینده و حالمم پس افسوس خوردن برای گذشته نه اینکه برام سودمند نیست بلکه ضعیفم هم میکنه.ولی بهتر بود بگم دودلشون کردی چون من همه سوالاتو جواب میدم حتی اگه بلد نباشم این از این.همشهری عزیز.هم زبانی پس مطمعن باش من دو دل نیستم
علیرضا غلامی دیه دودلی نوا داشته بووی چون مهلت اعتراض زدن چند روزه تموم آویه
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۹ علیرضا غلامی
آقای جوادی دودلمون کردی که اعتراض زدیم.خیلیا الان به خودشون شک کردن
خواهشن او پیام قبلی منتشر مکو اقای جوادی
پاسخ:
باشه.ولی من اسم برگه رو ندیدم که شما هستی یا کس دیگه
اغای جوادی اگز منظور مونم وه اقای اسماعیلی اگی سوال 10نگویی بی سی تجربی ها بگو ای سوال قبل امتحو لو ره بی بچو من کلاس هی گونه جواوسه مو من کلاس نویمه هینه وس اگی خوسن حتی دونه الکی نیزنم اعتراض

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی